Against Gravity

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Post » Mon Mar 10, 2014 10:59 am

@All: sorry for german posting (it's easier for me to give response to the creator).

@Andy: Wirklich geiles Spiel! Die Grafik ist der absolute Hammer! Auch wurde es ordentlich "programmiert". Aber die Steuerung ist echt sehr sehr ... gewöhnungsbedürftig *hehe* Aber im Großen und Ganzen sieht man, was man tolles mit C2 auf die Beine stellen kannb, und dass "Indie" nicht immer Retro-Grafik besitzen muss, sondern auch mal "realistischer" daherkommen kann!
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Post » Mon Mar 10, 2014 12:37 pm

Very cool game! The images and game play provide a superb depth & 3D feel to the project.

Can't wait to play the finished game :)
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Post » Mon Mar 10, 2014 3:45 pm

@Cherico: diese Billiggrafik bei Indiegames nervt mich sogar ziemlich^^ Ist eben einfacher, aber meiner meinung nach absolut nichtmehr zeitgemäß

@Blacksmith: thanks a lot I'm trying my best to get it done, but don't expect a final relase earlier than in one year.

I'm very excited about the multiplayer feature coming to C2 and will try to implement some kind of Coop gameplay, hope this won't mean too much changes in my "programming".

And yeah... regarding controls... well... it's not a mainstream title^^ And I don't see a possibility to make it way easier without sacrificing the fine controls you get with the present setup. I also wanted to make a game completely controllable with just one hand on the mouse... cat owners will appreciate this^^
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Post » Tue Mar 11, 2014 6:46 am

@Andy: Ja und nein... Sie "kann" billig wirken und auch sein, jedoch gibt es auch einige Leute, die wahnsinnig klasse Pixel-Grafiken animieren und zum Leben erwecken können! Leider können das nicht viele (und ich gebe zu, ich kann's auch nicht *gg* aber ich verwende auch keine solchen)
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Post » Tue Mar 11, 2014 10:55 am

Hello Andy. It's a sin not to work on this. Do this. Finish this. It begs to get completed. It reminds me of "the swarm" the way you throw your grenades and fly the ship around, only with added gravity. Do this. Work on this. Find a way.
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Post » Tue Mar 11, 2014 4:33 pm

@Windwalker: I'm sorry man I got a dayjob... this is a hobby project and it will take its time. I won't rush this one. It's gotta get as good as possible for me as a single person.
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