blobber gear demo

Post your Construct-made creations!

Post » Fri Oct 31, 2008 5:42 pm

cubic and you can use the effect, just try not to make seem like a ripoff off my game.

and guys, im not putting wasd cause my entire left hand is in a cast right now,:lol: , theyll be a choice anyway, thank you every1 for the feedback
B
52
S
7
G
6
Posts: 1,945
Reputation: 7,610

Post » Fri Oct 31, 2008 7:44 pm

srry for double post but if u mean use the game engine, or the character thats a no. you can use the effect used to draw blobs but you cant use my character or engine that would be cheap, i posted it so that people can see how it works, not change stuff around to make their own game, plz respect that, because i myself plan on reusing this engine, you can use the blob effect freely as you wish,ive said that when i first released it OS. but dont take the engine for use in your own projects plz, look at how it works and make something on your own.
B
52
S
7
G
6
Posts: 1,945
Reputation: 7,610

Post » Sat Nov 01, 2008 4:15 am

Oh hell no. I'd never take the engine. I just would like to use the blob effect and I plan on simplifying your cubic bezier if possible so that people can actually read it and see what's happening.
B
2
S
2
G
4
Posts: 136
Reputation: 1,722

Post » Sat Nov 01, 2008 9:11 am

Finally got a chance to look at this, and I have to say it's coming along quite nicely. Damn fine work bro!

~Sol
Tired of crappy file hosts that are crappy? Get DROPBOX - https://db.tt/uwjysXJF
Moderator
B
45
S
17
G
37
Posts: 2,853
Reputation: 25,966

Post » Sat Nov 01, 2008 1:42 pm

[quote="Barri167":2lgjxtvb]Oh hell no. I'd never take the engine. I just would like to use the blob effect and I plan on simplifying your cubic bezier if possible so that people can actually read it and see what's happening.[/quote:2lgjxtvb]

yea sure ur free to do that, and beziers never look simple lol, except the basic ones, theyre a good example of a fractal actually
B
52
S
7
G
6
Posts: 1,945
Reputation: 7,610

Post » Sun Nov 02, 2008 3:51 pm

check my help thread, i need well help with a problem im havin with this game, its stopping further work atm
B
52
S
7
G
6
Posts: 1,945
Reputation: 7,610

Post » Sun Jan 04, 2009 12:28 am

[quote="QuaziGNRLnose":2chk9cbm]well, the old thread was collecting cobwebs so ill post this new .cap here, note that the plat movement is temporary, im working on a custom that allows some physics interaction if i can, and im also making some non physics gear engines, because not all gears need to have physical reactions., it tends to be cpu intensive at times

th3 fil3[/quote:2chk9cbm]

Repost .cap, whff has eaten it :(
Moderator
B
5
S
2
G
6
Posts: 4,348
Reputation: 10,971

Post » Sun Jan 04, 2009 3:08 am

the file in this thread should suffice, its more up-to-date than this one anyways

(the turn around on the gun is slightly messed tho, but ive fixed that in a newer file)

viewtopic.php?f=17&t=2229

also im curious as to why you want me to rehost :P
B
52
S
7
G
6
Posts: 1,945
Reputation: 7,610

Post » Sun Jan 04, 2009 8:04 am

Because I don't have it any more?
Moderator
B
5
S
2
G
6
Posts: 4,348
Reputation: 10,971

Post » Sun Jan 04, 2009 6:27 pm

Plus he knew I was going to be reading the thread and haven't downloaded it yet.

[size=85:3jleix4u]I swear he's got powers ... just take one look at his avatar.[/size:3jleix4u]
B
3
S
2
G
4
Posts: 271
Reputation: 2,017

PreviousNext

Return to Your Creations

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests