cordova-plugin-ad-admob IN INTELXDK3400???

0 favourites
  • 2 posts
From the Asset Store
StartApp Ads
$11.99 USD
[ C2 ] [ C3 ] support C3 build service | You can use Banner Ads, Interstitial Ads and Video Reward Ads.
  • Hello, someone has some Pligin for admob not divert resources without saying (that plugin admob free diverts many resources and so seen in my statistics, not that Construct 2 is not pulling cordova-plugin-ad-admob

      when using the XDK gives me error (both software in its version last), I'm using this other cordova-plugin-admob-free but I see that diverts me resources away and quee I had over a thousand clicks on one of my apps and only I get like 50 pesos (mx) and the first plug 50 clicks 60 I gave up about mind

    Spanish (español)

    hola, alguien tiene algun pligin para admob que no desvie recursos sin decir ( ese plugin admob free desvia muchos recursos por lo que e visto en mis estadisticas, no se por que Construct 2 no esta jalando cordova-plugin-ad-admob

    al usar el xdk me da error (ambos software en su ultima versiòn), estoy usando este otro cordova-plugin-admob-free pero veo que me desvia recursos a otro lado ya quee tenido mas de mil clicks en una de mis apps y solo me da como 50 pesos (mx) y con el primer plugin con 50 clicks me daban de 60 para arriba aproximada mente

  • Try Construct 3

    Develop games in your browser. Powerful, performant & highly capable.

    Try Now Construct 3 users don't see these ads
  • Closing, please see the bug report guidelines.

Jump to:
Active Users
There are 1 visitors browsing this topic (0 users and 1 guests)