The Official Introduce Yourself Thread

Chat about anything not covered in these forums, but keep it civil!

Post » Thu Jul 13, 2017 2:16 pm

HOLA GRACIAS POR ESTAR EN ESTA GRAN COMUNIDAD GAMER ME ENCANTA CREAR AUN QUE DE MI PARTE SOLO EJERSO EL DISEÑO PERO IGUAL ESTO ME FUNCIONARA
B
4

Post » Fri Jul 14, 2017 5:22 am

hi
B
3

Post » Sat Jul 15, 2017 11:45 am

Hello Guys

I am new here
B
3

Post » Sat Jul 15, 2017 3:12 pm

Hi, I'm Alisa. I heard about Construct 2 in a 2-day programming and robotics program called Pixie Dust. I loved it and I want to learn more about it.
B
3

Post » Sun Jul 16, 2017 3:41 pm

Hi guys I am a tech expert new on Scirra. I have been using Construct 2 for a long time now.
B
3

Post » Sun Jul 16, 2017 4:44 pm

I'm just new to this site and games development in general, but I'm eager to learn all about this topic and use it to create my own games.
I love tank trouble game.
B
7
S
3
G
1

Post » Mon Jul 17, 2017 12:28 am

Hi all, Psyloh from AK checking in. I look forward to checking out this program. Peace be with you all, and to all a good day!
B
2

Post » Mon Jul 17, 2017 2:16 am

Hi, I'm Janaina.
I am a brazilian student, 25 years old.
I like to make games but I have a lot to learn.
I've already post 3 games on Scirra Arcade, it will be nice if you leave a feedback ^^
--------------------------------------

Hi friend ^_^

I'm learning how to make games and I'll apreciate your feedback.

Be kind.

Thank you!
B
14
S
5
G
16

Post » Mon Jul 17, 2017 6:17 pm

I am the new programer of games,so i have searching the net and i found Construct 2 program.I think this program is the simple and the best one. :D
B
3

Post » Mon Jul 17, 2017 6:48 pm

Oi, sou o Huemerson.
Gosto de jogar, mesmo não tendo muito tempo atualmente, gosto de desenhar e gosto de criar...
A falta de tempo está me deixando enferrujado, e não consigo mais desenhar como antigamente, mas meus filhos estão me incentivando a voltar no tempo, pois é uma forma de me divertir com eles, fazendo algo que eles também gostam muito de fazer.
Estou aprendendo muito com a Construct2, fiquei conhecendo este app, com a necessidade de voltar a programar jogos, mas agora queria entrar em um mundo novo como (Androide e HTML5), e este aplicativo atendia minhas necessidades.
Só depois de iniciar com esta plataforma e fazer muitas pesquisas me dei conta de com é poderoso na criação de jogos e isto foi muito acima do que imaginei.
Agora sou um Construct2Maniaco... kkk...
Obrigado por me ouvir...
Huemerson
B
22
S
16
G
21

PreviousNext

Return to Open Topic