WANT BUY/QUERO COMPRAR PERSONAL LICENSE

Just started using Construct 2? Post your questions here

Post » Sat Dec 03, 2016 12:07 pm

QUERO COMPRAR A PERSONAL LICENSE

Quero aproveitar o valor promocional de R$255,49(BRL) e adquirir a licença, o problema é que...

1 - NÃO CONSIGO COMPRAR COM CARTÕES
Já tentei dois cartões: Master Card Gold International e Digio Internacional Visa, porém sem sucesso. Falei com as operadoras dos cartões, elas afirmam que está liberado para compra porém sempre barra a compra.

2 - DESISTI DO CARTÃO, QUERO TRANSFERIR O DINHEIRO
Já enviei um e-mail solicitando dados para efetuar pagamento de outra forma mas ainda não recebi nenhum retorno da Equipe Scirra.

O que vocês podem me ajudar? Preciso de orientações!

=== TRADUZIDO PELO GOOGLE TRANSLATE ===

I WANT TO BUY LICENSE PERSONNEL

I want to take advantage of the promotional value of R$ 255.49 (BRL) and acquire the license, the problem is that ...

1 - I CAN NOT BUY WITH CARDS
I've tried two cards: Master Card Gold International and Digio Internacional Visa, but without success. I spoke with the operators of the cards, they affirm that they are released for purchase but always bar the purchase.

2 - DESISTI OF THE CARD, I WANT TO TRANSFER THE MONEY
I have already sent an email requesting data to make payment in another way but I have not received any feedback from the Scirra Team.

What can you guys help me with? I need directions!

Image
Image
B
9
S
1

Post » Sat Dec 03, 2016 12:46 pm

Your best bet is to send an email to [email protected] and @Tom will deal with it.

Unfortunately, it is the weekend, so it may not get dealt with until Monday but the sale is on until Wednesday, so don't panic just yet :)
If your vision so exceeds your ability, then look to something closer.
Moderator
B
134
S
30
G
84

Post » Sat Dec 03, 2016 1:46 pm

Thank's [quote="zenox98"]! I understand it's a weekend, but I trust Scirra too much and I would like a satisfactory return. Thanks for listening!

Obrigado [quote="zenox98"]! Entendo que é fim de semana, mas é que confio demais na Scirra e gostaria de um retorno satisfatório. Obrigado pela atenção!
B
9
S
1

Return to Beginner's Questions